spot_imgspot_img

Praktični saveti za uređenje prostora turističke agencije

Izgled i raspored prostorije u kojoj radite itekako može da utiče na vašu produktivnost. Okruženje i ambijent diktiraju raspoloženje i energiju ljudi koji se nalaze u prostoriji. Važno je da vaš radni prostor bude estetski lep, da ima dekoraciju, osvetljenje, ali najvažnije je kako se ljudi osećaju u njemu.  Kako bi radna atmosfera bila na nivou, možete da se poslužite sa nekoliko trikova kako da to lakše postignete. Inspiraciju za dizajnom enterijera možete da pronađete svuda oko vas, uzmite najlepše od svega i napravite idealan prostor u kome ćete provoditi vaše radno vreme.

Organizujte raspored nameštaja

Raspored i pozicioniranje stolova i stolica u kancelarijama je veoma važno. Izazovno je osmisliti raspored stolova gde će svako od zaposlenih imati lep pogled i biti zadovoljan. Pravilo je da radni sto treba da bude okrenut prema ulaznim vratima, ali mnogi radije biraju pogled prema spoljašnjem prozoru na suprotnoj strani. Iako je pogled ka prozoru primamljiv i omogućava mentalni odmor, većina dizajnera savetuje da se sto postavi u centar sobe okrenut prema ulazu u sobu.

Raspored nameštaja treba da bude praktičan i takav da maksimalno iskoristite prostor sa svim elementima koji su neophodni za obavljanje posla. Potrudite se da to uradite tako da svako od zaposlenih ima svoj deo kancelarije gde će moći u dobroj atmosferi da izvršava svoje zadatke

Cekaonica turisticke agencije

Prirodna svetlost povećava produktivnost

Studije su pokazale da prirodna svetlost povećava produktivnost na radnom mestu.Tokom godina, dizajneri su pronalazili sve više i više inovativnih načina da omoguće prirodnom svetlu da preplavi radno mesto. Uprkos tome, veoma je teško, a nekada i skupo, obezbediti da svaki sto ili radna površina bude pod prirodnim svetlom u zgradi – a tokom zime, kraći dani znače mnogo sati provedenih radeći pod veštačkim svetlom čak i za one čiji su stolovi postavljeni na strani zida na kojoj se nalaze prozori. U situacijama poput ove vam mogu pomoći klasične stolne lampe koje su pouzdane i lake za korišćenje. Primarna funkcija ovih svetala je da obezbedi fokusiranost zaposlenih.

Personalizujte radni prostor

Dok članovi tima lociraju i traže svoj radni prostor u kancelariji, možda će želeti da personalizuju svoj prostor sa predmetima koji odražavaju njihova interesovanja ili ih drže angažovanim i opuštenima. Kada osmišljavate izgled enterijera kancelarije, potrudite se da to imate na umu i ostavite prostor za personalizaciju zaposlenih. Na taj način će svako ostaviti svoj “lični pečat” i članovi tima će imati osećaj kao da su u svojoj kući, a ne na svom radnom mestu, ujedno, na ovaj način se zaposleni povezuju sa poslodavcem i firmom.

Prostorije za relaksaciju i odmor

Zaposlenima su potrebne prostorije za odmor i pauzu kako bi se mogli vratiti na posao puni energije. U prostoriju za odmor možete da postavite male kuhinjske uređaje kojima će se zaposleni samostalno služiti. Potrebne uređaje lako možete pronađete online na maxshop.rs, pa vam njihovo nabavljanje, kao i nabavka ostale opreme ne treba predstavljati problem.

Podsticanje zaposlenih koji koriste računare da prave povremeno pauzu je važno za njihovo zdravlje i pomaže u smanjenju izostanaka sa posla. Posebna prostorija za ručak je mesto gde vreme na ručku zaposleni mogu da provedu u priči sa svojim kolegama, umesto da pojedu sendvič u brzini za svojim stolom koje dovodi do toga osećaju stres i da se demorališu. U prostorijama za odmor se najčešće razmenjuju razne ideje i započinju novi projekti. Praktično, ove prostorije nemaju nijednu manu za tim ljudi i njihov učinak na poslu.

Ukrasite prostor kancelarijskim biljkama

Biljke prirodno filtriraju toksine iz prostorija u kojima rastu i pomažu da prostorija odiše svežinom. Ako vaša kancelarija ima lošu ventilaciju, onda vaš tim može biti u opasnosti od razvoja raznih bolesti. Simptomi koji se mogu pojaviti uključuju glavobolju, mučnine, poteškoće u koncentraciji, čak je moguća pojava simptoma slične gripu. Kancelarijske biljke su poznate kao prečišćivači vazduha i zato su neizostavan detalj svake.

Primenom gore navednih saveta možete lako da napravite kancelarijski prostor tako da se svi u njemu osećaju prijatno i motivisano za rad. Nije neophodno da izdvojite velika finansijska sredstva za uređenje prostora, dovoljno je da uvodite jednu za drugom promenom i da dođete do željene pozicije u kome ste videli vaš tim ljudi i izgled kancelarijskog prostora u kome borave.

Iako se nekada ne čini toliko bitno, svetlost, pozicija radnog stola u prostoriji i slične stvari su zapravo od velike važnosti i utiču kakva će energija vladati u kancelariji. Na vama je, kao poslodavcu da ulažete u radni prostor, reagujete na vreme ukoliko dođe do nekih problema i da se trudite da sa vremena na vreme uvodite promene. U komunikaciji sa članovima tima možete zajedno da dođete do novih ideja kako bi vaša kancelarija trebalo da izgleda. Tako će i vama biti lako da donesete konačnu odluku, a pritom ćete znati da je zadovoljstvo vaših zaposlenih zagarantovano. Ovakva kompromisna situacija donosi mnogo benefita i idealna je za svaku stranu.

spot_imgspot_img

Povezani članci

spot_img

Poslednje